نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

اکسون از روی چاه نفت پرید |گودرزی و ثابت زاده برگ‌های برنده مکارمی

  • کد خبر: ۸۲۵۸۳
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
اکسون از روی چاه نفت پرید |گودرزی و ثابت زاده برگ‌های برنده مکارمی
تیم بسکتبال زنان اکسون و سپاهان مقابل حریفان خود به برد ارزشمندی دست یافتند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال بانوان و از گروه ب تیم‌های اکسون تهران و پالایش نفت آبادان در تالار بسکتبال آزادی تهران برابر هم قرار گرفتند.

کوارتر اول؛ جنگ پایاپای و درخشش خدادادی
بازی طبق پیش‌بینی‌ها نزدیک و پایاپای آغاز شد. هرچند اکسون با پرتاب ۳ امتیازی نگین رسولی‌پور و دو پرتاب آزاد موفق سحر نجفی ۵ بر صفر پیش افتاد، اما نفت به سرعت با شوت انیس مرادی و دو‌پرتاب آزاد موفق مژگان خدادادی ۴ امتیاز گرفت. خدادادی در پاسخ سبد بعدی نجفی، لی‌آپ می‌زند. خود او جواب پرتاب سارا اعتماد را هم می‌دهد. نگین رسولی‌پور در دو حمله ۵ امتیاز پیاپی می‌گیرد تا اکسون کمی فاصله بگیرد و فرزانه فروتن فر هم تیمش را به ۱۶ می‌رساند. از اینجا به بعد نفت دست به کار می‌شود. پرتاب‌های آزاد ساغر آجیلی و لی‌آپ نجفی اختلاف را می‌کاهد. اکسون به ۱۸ می‌رسد و یک پرتاب آزاد الناز سیاهی هم به ثمر می نشیند تا وقت اول ۱۸ - ۱۶ به سود اکسون تمام شود.

کوارتر دوم؛ فقر امتیاز!
رسولی پور اکسون را به ۲۰ می‌رساند و شیدا شجاعی هم فاصله را بیشتر می‌کند، اما برخلاف تصور این کوارتر کم امتیاز است. سیاهی و مژده نظری نفت را به ۲۰ می‌رسانند و خدادادی کار را در ۲۲ مساوی می‌کند. خود او نفت را با یک پنالتی پیش می‌اندازد، اما عسل پورحیدری برتری اکسون را پس می‌گیرد. دو‌پرتاب آزاد موفق فروتن فر پایان این کوارتر کم امتیاز است تا اکسون ۸ - ۷ این وقت را هم ببرد و ۲۶ - ۲۳ برنده به رختکن برود.

کوارتر سوم؛ آجیلی، بازیکن لحظه‌ها
نفت با شوت خدادادی اختلاف را به حداقل می‌رساند و آجیلی است که آبادانی‌ها را پیش می‌اندازد. مرادی برتری نفت را تثبیت می‌کند و حالا نوبت شجاعی است که اختلاف را به حداقل برساند. ۳ امتیازی به موقع فروتن‌فر برتری را دوباره به اکسون می‌دهد و لی‌آپ نجفی ابتکار عمل را از نفت می‌گیرد. دو پرتاب آزاد فزوتن‌فر اختلاف را بیشتر می‌کند. سیاهی با تجربه خود گره از کار نفت باز می‌کند. تک پرتاب نسرین فلاح، اکسون را به ۳۶ می‌رساند و حالا نوبت آجیلی است که به مدد هوش و تجربه‌اش ۵ امتیاز پیاپی بگیرد تا بازی در ۳۶ مساوی شود. ۳ امتیازی رسولی‌پور دوباره نیمکت اکسون را منفجر می‌کند، ولی خدادادی خیلی زود پاسخش را می دهد و کار در ۳۹ مساوی می‌شود. سبد بعدی را سیاهی می‌گیرد و ۳ امتیازی نظری این بار غریو شادی آبادانی‌ها را در پی دارد. رسولی‌پور یک سبد را جبران می‌کند، ولی سبد آخز کوارتر متعلق به نفت و مرادی است.

کوارتر چهارم؛ بازگشت اکسون
زمانپور نمی‌خواهد بازنده این دیدار باشد. پس آرایش دفاعی اکسون تغییر می‌کند و به همین دلیل شجاعی و رسولی‌پور امتیازات را جبران می‌کنند. دو پرتاب آزاد فلاح و ۴ امتیاز رسولی‌پور تا اکسون اینکار عمل را به دست بگیرد. شجاعی برتری را به ۷ می‌رساند. سرانجام آجیلی طلسم سبد اکسون را می‌شکند و سیاهی کار او را تکمیل می‌کند تا بازی ۵۳ - ۵۰ به سود اکسون شود. شجاعی پشت خط پرتاب آزاد بی اشتباه است و رسولی‌پور هم یک پرتاب موفق دارد. بازهم ۳ امتیازی نظری نفت را به بازی برمی‌گرداند. فروتن‌فر یک پرتاب آزاد موفق دارد و محدثه قسمی هم کار او را تکرار می کند. فلاح، اما دو‌پرتاب آزاد ارزشمند برای اکسون می زند. ۳ امتیازی بعدی نظری اختلاف را به ۲ کاهش می دهد، اما در ادامه نفت طرفی نمی‌بندد تا اکسون ۵۹ - ۵۷ به بردی ارزشمند برسد.

زور پاز به سپاهان نرسید
در دیگر دیدار سوپرلیگ بسکتبال زنان در گروه ب این رقابت‌ها، تیم‌های پاز تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در تالار بسکتبال آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶۶ - ۵۶ سپاهان به پایان رسید.
سحرگودرزی با ۱۵ امتیاز، ۵ ریباند و ۶ پاس گل و کارایی ۱۷ همراه سمیه ثابت زاده با ۱۵ امتیاز، ۴ ریباند و کارایی ۱۶ مهره‌های تأثیرگذار سپاهان بودند، اما قهرمان این دیدار کسی جز سیمین حبیبی عصر نبود. گارد پاز با ۲۵ امتیاز و ۱۳ ریباند دابل دابل کرد و کارایی ۲۲ داشت، اما درخشش او در کنار بازی خوب مهسا عامریان که با ۱۱ امتیاز و ۲ ریباند کارایی ۱۰ داشت برای مقابله با سپاهان کافی نبود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->